KARIN – STALNI PRATILAC DZIN

Posted by KARIN on
KARIN – STALNI PRATILAC DZIN

Karin – Stalni Pratilac Dzin

Qareen – Dzin se na vise mjesta spominje u Casnome Kur'anu:

6:100 Nevjernici smatraju džine ravnim Allahu, a On je njih stvorio, i izmislili su, ne misleći šta govore, da On ima sinove i kćeri. Hvaljen neka je On i vrlo visoko iznad onoga kako Ga oni opisuju!
7:38 ‘Ulazite u Džehennem s narodima, sa džinima i ljudima koji su prije vas bili i nestali!’ – reći će On. I kad god neki narod uđe, proklinjat će onaj za kojim se u nevjerovanju poveo. A kad se svi u njemu iskupe, tada će običan puk reći o glavešinama svojim: ‘Gospodaru naš, ovi su nas u zabludu odveli, zato im podaj dvostruku patnju u vatri!’ – ‘Za sve će biti dvostruka!’ – reći će On – ‘ali vi ne znate.’
15:27 a još prije smo stvorili džine od vatre užarene.
18:50 A kad smo rekli melekima: ‘Poklonite se Ademu!’ – svi su se poklonili osim Iblisa, on je bio jedan od džina i zato se ogriješio o zapovijest Gospodara svoga. Pa zar ćete njega i porod njegov, pored Mene, kao prijatelje prihvatiti, kad su vam oni neprijatelji? Kako je šejtan loša zamjena nevjernicima!

 

Postoji vrsta šejtana-džina, koji se naziva džin Karin (stalni pratilac) ili Vesavis (onaj koji ubacuje vesvese u srce čovjeku), a koji se ne odvaja od čovjeka sve do njegove smrti. Allahov Poslanik, salallahu alejhi ve sellem, rekao je: “Svakome od vas dodijeljen  je stalni pratilac (karin) iz reda džina, i stalni pratilac iz reda meleka.” Neko upita: “Čak i tebi, o Allahov Poslaniče?”, a on odgovori: “Čak i meni, ali je mene Allah pomogao, pa je moj džin primio islam i ne nagovara me osim na dobro!” (Muslim)

Komparativne studije iz oblasti psihologije predpostavljaju da Karin predstavlja simbol, arhetip, prikazan kao ID ili alter EGO samog sebe: potisnuto nesvjesno, kao sastavni i neodvojeni dio osobe. Neslaganja između unutrašnjeg karina i ponašanje osobe izaziva simptome kao sto je dzinsko-posedovanje, opsednutost, vesvesa, paranoja, sizofrenija i druge vrste psiho-neuroticnih bolesti.

Poslanik, ﷺ, kaže: „Allah, dž.š., oprostio je mom umetu ono što im duše došaptavaju, sve dok ne govore ili ne rade po tome.“

(Bilježe el-Buhari, 4968, i Muslim, 127.)